Υποστήριξη

Καλέστε μας...
Οποιαδήποτε στιγμή αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τις αποχτεύσεις σας ή έχετε ανάγκη για άντληση υδάτων


... για Υδραυλικό, Ηλεκτρολόγο, Απολύμανση για κάθε περίπτωση επίγουσα ή όχι, είμαστε πάντα στη διαθεσή σας.

Ε: Πότε γίνεται η παράδοση των κοινοχρήστων;
Α: Τα κοινόχρηστα παραδίδονται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που μας τα δώσατε. Σε περίπτωση που για λόγους ανωτέρας βίας αλλάξει το πρόγραμμα, τότε θα ενημερωθείτε σχετικά εκ των προτέρων. Επίσης, εάν, για τον οποιονδήποτε λόγο, επιθυμείτε να λάβετε τα κοινόχρηστα νωρίτερα, μπορεί να γίνει ο ανάλογος προγραμματισμός.
Για την παραδόση των κοινοχρήστων δεν είναι απαρα'ιτητος ο προγραμματισμός συγκεκριμένου ραντεβού. Εάν, όμως, θέλετε εσείς, υπάρχει και αυτή η δυνατότητα.

Ε: Θέλω να μου φερετε τα κοινόχρηστα στην δουλειά μου. Γίνεται;
Α: Τα κοινόχρηστα μπορούν να παραδοθούν σε οποιαδήποτε διεύθυνση μας υποδείξετε.

Ε: Μου φέρατε τα κοινόχρηστα και έλειπα. Πως μπορώ να πληρώσω;
Α: Η πληρωμή μπορεί να γίνει και μαζί με την επόμενη έκδοση. Εκτός από την λύση του εισπράκτορα, υπάρχει και η δυνατότητα κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας η εξόφληση στα γραφεία μας. Στην περίπτωση αυτή θα σας στείλουμε με τα επόμενα κοινόχρηστα τις εξοφλημένες αποδείξεις.

Ε: Ένας ιδιοκτήτης ζητάει χωριστό ειδοποιητήριο για τις δαπάνες ιδιοκτητών. Τι γίνεται στην περίπτωση αυτή;
Α: Τό πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε για την έκδοση των κοινοχρήστων μας παρέχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από τα συνηθισμένα. Θα εκπλαγείτε από πόσα θέματα που αντιμετωπίζατε μέχρι σήμερα σαν άλυτα, θα λυθούν. Ρωτήστε μας!

Ε: Κάθε πότε ελέγχετε τους κοινόχρηστους χώρους μίας πολυκατοικίας;
Α: Οι κοινόχρηστοι χώροι μίας πολυκατοικίας καλό θα είναι να ελέγχονται τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Όταν λέμε ελέγχουμε δεν εννοούμε την επίσκεψη για είπραξη, η αποτελεί χωριστή εργασία.
Ο έλεγχος των κοινοχρήστων χώρων περιλαμβάνει εργασίες όπως η αλλαγή λαμπτήρων, η καταγραφή τυχόν προβλημάτων, ο έλεγχος της καθαριότητας και της λειτουργίας του ανελκυστήρα, ή ή μέτρηση της στάθμης του πετρελαιου θέρμανσης.

Ε: Αναλαμβάνετε και άλλες υπηρεσίες όπως απολυμάνσεις, αναγόμωση πυροσβεστήρων κλπ;
Α: Αναλαμβάνουμε τη καταπολέμηση εντόμων & τρωκτικών, την αναγόμωση πυροσβεστήρων κλπ.

Ε: Αναλαμβάνετε πελάτες σε όλη την Αττική;
Α: Ναι. Αναλμβάνουμε πελάτες σε όλη την Αττική.

Ε: Μπορείτε να μου στείλετε τα κοινόχρηστα με email;
Α: Μπορούμε να σας στείλουμε τα κοινόχρηστα και με email. Μάλιστα, μπορούμε να σας στείλουμε και ένα μεμονωμένο ειδοποιητήριο. Η αποστολή μπορεί να γίνεται κάθε μήνα, ή εκτάκτως εαν, για παράδειγμα χάσετε κάποιο έντυπο.

Ε: Υπάρχουν τηλέφωνα ανάγκης
Α: Σε όλα τα κτίρια (πολυκατοικίες και κτίρια γραφείων) που αναλαμβάνουμε την Διαχείριση, αναρτάται πίνακας με τηλέφωνα για περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Τα τηλέφωνα αυτά λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Ε: Τι χρειάζεται για αναλάβετε την διαχείριση μίας πολυκατοικίας ή ενός κτιρίου γραφείων;
Α: Για να αναλάβουμε την Διαχείριση μίας πολυκατοικίας ή ενός κτιρίου γραφείων, χρειάζεται οπωσδήποτε να υπάρχει σχετική απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Συνιδιοκτητών. Στο πρακτικό πρέπει να αναγράφεται και η επωνυμία της εταιρίας.
Σε περίπτωση που θέλετε να ανοιχθεί τραπεζικός λογαριασμός, θα πρέπει, επίσης, να γραφτεί και αυτό στα πρακτικά, μαζί με ορισμένα κείμενα που απαιτεί η νομική υπηρεσία της τράπεζας, αναλογα με την τράπεζα με την οποία επιθυμείτε να συνεργαστείτε.

Ε: Τι χρειάζεται για να ανοιχθεί τραπεζικός λογαριασμός;
Α: Για να ανοιχθεί τραπεζικός λογαριασμός πρέπει να υπάρχει καταρχήν ακριβές αντίγραφο της Σύστασης Οριζοντίου Ιδιοκτησίας και του Κανονισμού (σε πολλές περιπτωσεις είναι ένα). Εάν δεν υπάρχει, το αναζητούμε στον συμβολαιογράφο. Επειδή το κόστος έκδοσης αντιγράφου από συμβολαιογράφο είναι αρκετό, βγάζουμε επιπλέον αντίγραφα τα οποία και επικυρώνει δικηγόρος, ώστε το συμβολαιογραφικό αντίγραφο να παραμείνει στο αρχείο της Διαχείρισης.
Δεύτερον, πρέπει να εκδοθεί ΑΦΜ στα στοιχεία της Διαχείρισης. Η εργασία γίνεται στο τμήμα Μητρώου της αρμόδιας Δ.Ο.Υ.
Ακριβές αντίγραφου του Πρακτικού της Γενικής Συνέλευσης που ορίζει τον Διαχειριστή. Στο πρακτικό πρέπει να αναγράφεται και η παροχή εξουσιοδότησης προς τον Διαχειριστή για την κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού. Εάν θέλετε ebanking, πρέπει να το γράψετε και αυτό (ειδικά για το ebanking, ορισμένες τράπεζες απαιτούν να υπάρχει συγκεκριμένο κείμενο στο πρακτικό).
Πρέπει να σημειωθεί ότι με την έκδοση ΑΦΜ η πολυκατοικία αναλαμβάνει ορισμένες υποχρεώσεις, καθαρά γραφειοκρατικού και όχι οικονομικού χαρακτήρα. Τέλος, το ΑΦΜ της πολυκατοικιας δεν μπορεί ποτέ να καταργηθεί. Για τον λόγο αυτό, η παραπάνω διαδικασία προτείνεται μόνο σε περιπτώσεις που υπάρχει υψηλό αποθεματικό, παλιό θυρωρείο προς ενοικίασηή απασχολείται προσωπικό (θυρωρός, καθαρίστρια κλπ).